Sidevisninger i alt

4. juli 2012

Sommerferie

Så er det 3. dagen jeg er på ferie i Danmark og indtil nu har jeg väret helt utrolig heldig med vejret. Om alt går som det skal så skal jeg mödes med Ulla Pia i näste uge.
Skal også besöge en gammel klassekammerat hvis jeg får fat i hende.
På Fredag skal jeg til födselsdag hjemme hos min lillebror og se min nevö der for förste gang og han bliver 12 år.
På fredag skal vi til Brörup Marked for förste gang.
Regner med at idag skal jeg starte på et nyt pw - projekt et babytäppe til mit nye barnebarn den förste dreng.
Har besluttet at når det er färdigt så må jeg hellere gå igang med at lave til alle 4 piger men de skal jo väre meget större, regner med 140x 200 siden de nu er mellem 5 og 7 år gamle og de skulle jo gerne kunne bruge dem i flere år. Så hvis der er nogle der läser min blog (hihi) så er gode ideer meget velkomne. Jeg vil sätte billeder ind efterhånden huskede nemlig mit kamerea den her gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar