Sidevisninger i alt

10. juni 2012

Söndag

Tja ikke for at jeg får skrivet så meget endnu men er da ved og göre klar til Sommer DHU.
Jeg ved for mig bliver begyndelsen lidt vanskelig da jeg om en lille uge skal pakke hele min stue ned jeg får nyt gulv og det er bare så tilträngt, uanset hvor meget jeg gör rent ser her bare beskidt ud hele tiden, men det bliver der da en ende på den 25 - 26 når det nye gulv bliver lagt.
Jeg har tänkt mig at den förste uge får jeg da skåret og syet förste del af sommer dhu siden må det vente til jeg kommer til Danmark og hvis alle planer holder skal jeg også besöge Ulla Pia. Gläder mig men nu får vi jo og se hvad 3 uger i Danmark bringer.
Håber da vejret snart bliver bedre har da ikke märket endnu at det skulle väre sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar